littlecookie

Alla inlägg under oktober 2011

Av Cajsa Säfström - 13 oktober 2011 19:01

Ja jag tänkte bara berätta lite kort om det här dagarna jag inte skrivit.

I måndags så sjöng jag. Gick nog rätt bra, kändes bra i alla fall. ;)

Vi sjöng "Misery" med "Pink". (Bra låt.)


Sedan spelade jag i går. Vi spelade lite på "18 and life" med "Skid row".

Blev även lite kort på Pink låten "U and ur hand". (Den är bra den med.) :)


Sedan har jag pluggat eng, hade eng prov idag. Vi får väl se hur det gick sen. :S 

Hade slöjd idag också. Gör ett skrin, blir nog rätt bra men det är mycket att göra. Nu kan man ju inte bara göra en liten låda med lock, utan nu ska det vara lite mera små detaljer som höjer betyget lite. ;)

Vilket gör att det tar längre tid. Men vad försöker man inte göra för att få i alla fall hyfsade betyg.


Aja.

Har glömt att säga att jag fått en egen bas. Jag bryr mig inte (just nu) så mycket om märket eftersom jag inte spelat så överdrivet länge. Den funkar att spela på. Man kan ju bara hoppas att det går bra för mig i alla fall. Men aa får väl försöka att lära mig så fort som möjligt.


Men jag måste gå nu ses.<3


Av Cajsa Säfström - 9 oktober 2011 19:08

Ja det var ett tag sedan nu.

Har pluggat till lite prov och sådana saker.


I helgen var det Rättviksmarknad, det är sååå mysigt (men kallt). ;)

Var där med helt fantastiska människor. Saknar dom verkligen. Dom är så snälla och roliga, dom är så söta allihop. (Hoppas vi ses snart igen<3.)


Köpte en ny väska (eftersom Molle tuggade sönder min nu i veckan). Blev även en ring. Det är nog första gången jag känner att jag inte köpt en massa onödigt. Haha. :D


Ja just nu så ska jag hoppa i min one peace o sätta mig med en kopp varm te o titta på film. Men jag har inte bestämt vilken. ;)


Vi ses, kanske kommer med bilder på sakerna jag köpt.


Puss på er alla.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


littlecookie

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards