littlecookie

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Hudik

Av Cajsa Säfström - 8 augusti 2011 22:25

Ja, hej hej.
Har varit i Hudik hela dan. Vi skulle med Molle veterinären, eftersom han ätit något olämpligt, och i o med det blivit förstoppad. Han har legat inne på dropp hela dan o nu verkar det bättre. Vi ska tillbaka imorgon o röntga en sista gång, för att se så allt är som det ska.
Medans vi fick vänta (i 6,5h) så åkte vi in till stan o kollade i butiker.

Hittade två linnen o ett par örhängen på Indiska. Köpte även ett koppel, halsband, handduk o en boll som ska vara bra för tänder o tandkött till Molle.

   Ett svart linne och grön-blå o svart randigt linne, båda från Indiska.


  Örhängen från Indiska.


   

Till Molle, brunt läder koppel, svart läder halsband, mjuk tuggboll och en grå-beige hundhandduk.


O så får vi väl se om det blir nå Stockholm. Det beror på hur Molle mår.

Men det får vi se imorgon.


God natt alla läsare.


 
 
Jennifer

Jennifer

8 september 2011 10:54

Supersöta örhängen!♥

http://www.Maid.bloggplatsen.se

Cajsa Säfström

8 september 2011 18:07

Tack så mycket.:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Säfström - 13 oktober 2011 19:01

Ja jag tänkte bara berätta lite kort om det här dagarna jag inte skrivit. I måndags så sjöng jag. Gick nog rätt bra, kändes bra i alla fall. ;) Vi sjöng "Misery" med "Pink". (Bra låt.)   Sedan spelade jag i går. Vi spelade lite på "18 and lif...

Av Cajsa Säfström - 9 oktober 2011 19:08

Ja det var ett tag sedan nu. Har pluggat till lite prov och sådana saker.   I helgen var det Rättviksmarknad, det är sååå mysigt (men kallt). ;) Var där med helt fantastiska människor. Saknar dom verkligen. Dom är så snälla och roliga, dom är...

Av Cajsa Säfström - 20 september 2011 20:19

Ja idag sjöng jag med rockskolan som jag sååå länge velat. O det som var otroligt, var att: jag har aldrig kunnat sjunga stämma (vet inte varför men det har bara inte gått), o efter 20 minuter sjöng jag och dom andra tre-stämmigt o jag på överstämma!...

Av Cajsa Säfström - 19 september 2011 19:11

Hej på er! Just nu sitter jag o lyssnar på musik (Girls just wanna have fun).   Jag kanske ska börja sjunga på Rockskolan, sedan får vi se om jag kanske börjar dansa också. Är lite sugen på det.   Har ni hört...     (Vet inte om det b...

Av Cajsa Säfström - 14 september 2011 20:12

Ja det vara några dagar sen, men jag har haft fullt upp med skola o läxa.   Idag började basen. Sjukt kul!! Jag känner att jag kan vara mig själv i den där lilla källaren med olika replokaler. Låter kanske trist men det är så j***la kul. Känns ...

Presentation


littlecookie

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards