littlecookie

Alla inlägg under juni 2011

Av Cajsa Säfström - 24 juni 2011 12:30

Hej det var ett tag sen.

Blir ett kort inlägg ska snart åka ut till skatön för att fira midsommar med Moa o Alice o deras familj, o också pappas kompis Johan o hans två små söner.

Kommer i o med det inte göra nå inlägg, eftersom det inte fins nå dator där.

Ni får ha en bra midsommar.


Kram<3

Av Cajsa Säfström - 17 juni 2011 13:26

Idag fyller min lillasyster 8år. Hon fick vara hemma med mig idag, man ska väl vara lite snäll (på födelsedagar i alla fall). Hahah.

Det är inge fint väder, typ grå-vitt överallt. Skit trist. :(

Vi ska till stugan i helgen så ingen bloggning då heller.


Har tagit det väldigt soft today. Är så himla trött. Det är så trist att vara trött tycker jag, allt blir liksom tråkigt.


Åååå jag bara ÄLSKAR "Breaking Up With God" med "The Ark".

Vet inte hur man lägger upp videor från You Toube, så ni får ingen video.

Om någon vet hur man gör berätta gärna det är ni snäll. :)

Aaa så alla vet, är inge bra på sånna saker. :D


Men nu ska jag gå.


Kram<3


Av Cajsa Säfström - 16 juni 2011 10:46

 


  Jag tycker denhär är rätt cool. Ser ni ljuset som skiner igenom på vänster sida, sååå fint.


  Aaa det är min klänning som jag hade på skolavslutningen. Man ser inte så mycket, men det var fint tycker jag.


På school´s out igår såg jag lite i början av Tove, lite på långt håll av Petter o jag tittade en liten stund på The Blitz. Sedan såg jag lite, LITE av Mustasch.

Tyvär så hade jag inte med mig kameran så jag har inga bilder. :/


Puss<3


Av Cajsa Säfström - 15 juni 2011 10:11

Ja nu var det sommarlov dårå. O vad kan vara bättre än att börja den med extremt duggregn? ALLT!!! Åååå jag stog ute på min syrras avslutning i ösregn, tror du man frös lite dårå?? Skulle inte örvåna mig om man blir förkyld det första som händer. :(

Aja så äre.

 I kväll äre School´s out. Det är en grej som Verkstäderna gör varge år. Det kommer lite band o så som spelar. Det är dråg o alkohol fritt, så det är till för att alla ska kunna vara där o så. I år kommer Tove Styrke, Petter, Erik o Mackan o Mustasch o nån mer. Sedan är det även nårgra band här ifrån men jag mins inte vilka. ;)


Men nu ska jag gå ses.


Puss

Av Cajsa Säfström - 13 juni 2011 13:24

Imorgon får man äntligen sommar lov dårå. Tråkigt att få det så sent, men bättre sent än aldrig.   

Idag har det regnat hela tiden. Okej dan är inte slut än men så länge dagen har varigt har det regnat. Vi var ute i Stenö med arbetslaget (det är ett bad ställe). Var inte så kul att vara där, men vi fick sluta en timme tidigare(y). Inte mycket tidigare men aja.


Var jätte kul i Stockholm. Var då på student på fredagen. Det var kul, mycket roligt folk att snacka med. På lördagen åkte vi till sollentuna centrum o gick i lite butiker. Fick lite kläder. Kommer nog bild på dom senare (om jag hinner)


Måste dra ska iväg o handla, ses.


Puss<3


Av Cajsa Säfström - 9 juni 2011 16:09

Då var sissta ricktiga skoldagen i 7:an över dårå.; )
Skolan idag var vell ganska okej. Bara det att jag glömde bort att våran tyska lektion var inställd o den var min första lektion idag så jag kunde haft sov morgon. ;)
Men jag fick vara med franska o spanska klasserna när dom spela bränboll. Jag satt på sidan av o komenterade allting för en tjej i klassen som heller inte var med. Vi hade jätte kul o jag märkte att jag kanske ska bli en spot komentator, säger jag som typ hatar sport. Nej men det var kul.
Har vell inge mer att säga just nu.


Vill påminna om att det inte blir bloggning i helgen p.g.a att jag ska till Stockholm.


Håller fortfarande på o bli mera tokig för att jag inte kan spela bas. Kollar lite på blocket men det ska ju vara så dyrt mm. Aja får se hur jag löse det hela.


Puss<3


Av Cajsa Säfström - 8 juni 2011 16:23

Hej!!
Har bytt top bild o presentations bild. Top bilden tog min lilla syrra med min kamera när vi satt i bilen o det andra tog jag idag när jag komm hem från skolan. Ser kanske lite trött o ledsen ut, eller trött var/är jag men ledsen var/är jag inte.

Kommentera gärna bilderna o säg vad du tycker om dem o om du gillade det andra bätre eller inte.

Vill bara säga att det inte blir nån bloggning i helgen heller eftersom jag på fredag ska på min "syrras" student. Hon heter Sandra o är igentligen inte min syrra. Men när vi var mindre träffades vi så offta så vi kallade oss för sysstrar hon jag hennes stora sysster o min lilla sysster. Sandra o hennes sysster Jessica betyder lika mycket som sysstrar för mig.

O sedan ska jag även på valpträff med Molle. Så det blir Stckholm hela hegen. ;)

Det var rätt bra i skola idag ganska soft.

Imorgon är sissta riktiga skol dag i 7:an. Käns konstigt, bra men även tråkigt.Vart tog hela året vägen??

Aja blev ett låååååångt inlägg men det är som det är.


Vi ses


Puss o kram.<3


Av Cajsa Säfström - 7 juni 2011 21:25

Sorry det har inte blivit nått på ett tag nu har varit på min kusins student förra veckan o sedan varit i stugan hela helgen.

Har tyvär ingen bild eller så till er men det kommer vell sen någon annan dag. ;)

Grund kursen har nu slutat o det blir vell inge mer förns till hösten.

I lördags när vi var i stugan kom Alice o Moa på besök. Det är två tjejer från stockholm som vi känner. Alice o jag pratade hund typ hela tiden, hon är lite hund tokig o har även en hund hon med. En tollare vid namn Fixie. Fixie är lite äldre än Molle, ca ett halv år. Alice lilla sysster Moa som är lika gammal som jag gillar musik ganska mycket, vilket jag också gör så vi har musiken gemensamt. Både Alice o jag, o Moa o jag har mer gemensamt men det är vell dom sakerna som är vanligast att vi pratar om. ;)
Aja det var så otroligt kul att träffa dom. Hoppas det blir snart igen.:)

Nå helt annat jag spelar ju bas, o jag håller på o gå i taket för att jag inte har spelat på så länge. Det är nästan så att det börjar rycka i fingrarna, jag han ingen kontroll över dem längre. Det är till o med lite svårt att skriva på datorn för fingrarna vill göra någon helt annan rörelse, så det kanske blir lite exta mycket fel nu när jag skriver. Aja sånt är livet får vell försöka stå ut.

Nu måste jag kila men vi hörs vel snat igen.

Kram till alla ni som läser.<3

Presentation


littlecookie

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards