littlecookie

Alla inlägg under juli 2011

Av Cajsa Säfström - 18 juli 2011 10:15

Ja det var ett tag sedan, men det kommer vara lite dåligt med bloggning för mig. Jag åker ut till stugan t.ex Så, aa det är som det är.

Vi åker ut till stugan senare idag. :P

Hoppas det blir finare väder i veckan än vad det är nu. Det har regnar rätt mycket.:S


Aja, pappas kommpis och hans två söner kommer till vår stuga. Dom ska stanna ett tag hos oss. Kuligt. :)


Aaa, fins inget mer att säga nu.

Ses<3



Av Cajsa Säfström - 5 juli 2011 22:59

Hej!

Tog lite sovmorgon i morse, soft.

Sedan gick jag ner på stan, o in på JC för att kolla om dom hade ett linne som jag sett när jag var i Stockholm. O tänk att det hade dom. (Tur för mig.) Älskade det linnet, så det fick bli att det kördes fram till kassan, o med hem. ;)


 Blev sedan att åka till båten (Lucky) o ta en sväng ut till Orn med mostrar, mormor o 2 tyskar.:P

Grillade lite korv där, o sedan en lugn tur tillbaka hem.

Tiden flyger iväg när man har kul.

När jag sitter här o skriver det undrar man hur det lilla jag gjort kan ta så lång tid. :S

Haha, jaja så är det.


Ses, kram.


Av Cajsa Säfström - 4 juli 2011 22:10

Ja men hej! 

Idag har jag varit på stan med min syrra, mina två mostrar, min mormor, o några från Tyskland. Haha, ja man går ju på tyska i skolan så man trodde man i alla fall skule fatta nått, men nejdå. Men dom pratade inte så mycket med mig så det gjorde inte så mycket. ;)

Först fikade vi i alla fall på Wayne´s Coffee, innan vi gick upp till Oskars-borg på Östra berget. Gud vad långt man såg då. Såg typ hela staden, förutom det som ligger lite mer åt skogen.

Blev sedan en promenad hem till ena mostern o spela kubb o käka lite. Hade jätte kul. Det blev en dag med mycket skratt.


Det är typ det jag gjort idag.


Hej.


  Jo det gick att få över några bilder. Jippiiii! Den här har jag ritat idag, blev lite knasig men allt kan inte bli pefekt. ;)

Oj! Upptäckte nu att jag stavat fel på right.:P

Av Cajsa Säfström - 3 juli 2011 22:17

Hejsan har varit i Stockholm i helgen. Tyvärr glömde jag kameran igen. :S

Det har blivit nå fel på min dator så det går inte att föra över bilder från kameran, det kommer då inte bli nå nya bilder för än det är fixat.


Aaa det har inte blivit så mycket bloggning p.g.a att det inte hänt nå speciellt, fans inget intresant att skriva om.


Men som jag sa tidigare har jag varit i våran fina huvudstad. Köpte då ett nytt koppel till Molle, eftersom han tuggat sönder sitt gamla. Blev även en klicker. :) Köpte också ett linne på NewYorker. Skulle gärna lägga ut en bild på linnet men det går ju inte. Det är i alla fall brunt o det står "Live on stage" på den med svart text.

Var där med bästa Alice o Moa. (Tack för helgen)

Det var allt jag hade att säga den här gången.


Vi ses kram<3


Presentation


littlecookie

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards